söndag 25 mars 2018

Veckan från mobilen

I onsdags var det dax för sövning och gastrostopi för mig. Något jag duckat för i nära 20 år men nu var det ofrånkomligt iom mitt magsår.
Narkosläkaren Nisse var min hjälte! Han torkade tårar och höll mig lugn både med prat och med lugnande.

Att vakna upp på uppvaket och inte minnas själva ingreppet och att veta att det var över var underbart!


I fredags mötte jag upp Lisa för en lunch och lite snabba ärenden på stan


Fredag kl 16.30 checkade jag ut och tog mig ett glas bubbel innan det var dax att göra helgens alla smörgåstårtor.


På Lördagen firade vi Jack 16 år och Clara 12 år med släkten. Smörgåstårtor, tårtor och massor paket.




På kvällen fortsatte firandet med Perukfest hos Geewes. Drinkar och perukbyte, musikquiss och vin.
Vilken kul kväll!



Kom hem när klockan istället för att slå 02 direkt blev 03 i och med sommartiden.

Vilken underbar söndag vi haft med sol och plusgrader. Kom igen nu Våren, kämpa!

I morrn väntar en jättekul jobbvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar