lördag 2 december 2017

Veckan som gått

I mörkaste november går dagarna alldeles för fort. Det är svårt att hinna se något dagsljus när det blir mörkt så tidigt men 22 december vänder det och blir ljusare igen.

I onsdags jobbade jag hemma och Julia och jag passade på att köra ett lunchpass på gymmet ihop.


 Värsta benpasset jag kört.




Fredag betydde fullt hus! Jack hade 4 kompisar här på Lan ett dygn. Ett glas rött till matlagningen.


I morse var jag uppe vid 9 och hann fånga morgonsolen under min promenad.



Efter promenad bakade jag och Clara lussekatter. Så gott!!!



Klockan 15:30 körde vi em- bio: Solsidan! Jättebra film och mysig stund min min minsta unge. 




På vägen hem gick vi genom ett julpyntat Linköping och köpte med oss Kinamat hem.


Härlig start på December!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar