torsdag 27 juli 2017

Nätshopping

Jag älskar att gå på stan och kolla i affärer när man verkligen har tid och lust men jag nätshoppar det mesta, Skönhetsprodukter är så enkelt att prisjämföra och sen klicka hem det billigaste och nu går det ju undan också. Oftast ha man ju sitt paket redan nästa dag.

Julia går verkligen all in på detta och varje dag kommer det paket från hela världen. Igår kom det hem alldeles för små skålar som hon hade tänkt ha som dessertskålar men dom fik mamsen ta. Jättefina !



Tamponger och sånt är ju smidigt att klicka hem så man har ett lager. Det löser jag smidigt HÄR. Man kan betala med swish vilket jag tycker är jättesmidigt :-)

Om man planerar en rolig möhippa eller svensexa finns det en massa roliga plojgrejer på njuthuset.se också.

Hittade roliga bilder från Annas möhippa 2014. Gud vad vi skrattade! Hela mitt vardagsrum var fullt av fnittriga tjejer och en och annan naken kroki-kille som skulle målas av. Vilken dag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar