torsdag 20 juli 2017

Julia 19 år

Bråttom till världen kom du till oss 20 Juli 1998 dryga 6 veckor för tidigt. Kolsvart hår och riktigt kolsvarta ögon som förblivit lika svarta när åren gått.
Tänk om man visste då vilken person du faktiskt skulle bli när du blev stor för nu är du ju faktiskt nästan vuxen, 19 år idag min fina stora unge.

Ni är så otroligt olika alla mina tre barn. Fantastiska på olika sätt.
Julia, du är otroligt klok och orädd. Du tar dig an utmaningarna som kommer med en stor portion mod och kastar dig ut i allt som livet ger dig och du hanterar motgångar och njuter av segrar.
Strukturerad och målmedveten i allt du gör.
Du tar dig ut i världen så ofta du kan, numera även  utan mig och din pappa.

Efter en sommar med mycket jobb väntar lite semester i USA och därefter finns det mycket planer och jag är säker på att du kommer fullfölja de drömmar du har och jag kommer vara en av dina största supportrar.

I år får jag inte sjunga för dig och ge frukost och presenter på sängen på den riktiga dagen för den firas i en solstol i Spanien men jag är säker på att det blir en helt fantastisk dag.

Tack för att jag får vara din mamma och Grattis på 19 årsdagen Julia.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar