söndag 18 juni 2017

Lugnt och skönt

Det var ett trött gäng här hemma igår. Jag städade bort det sista från festen och åkte sen och köpte en AC åt döttrarna till övervåningen och en avfuktare till Jack till källarplanet och sen hämtade jag en sliten student i stan och Clara på kalas .

Julia och jag solade på altanen och tog det lugnt på em. Så skönt! 

Rester från festen till middag.



Sen åkte vi ut och hälsade på Frasse som kommer hem till oss om en vecka. 



Niklas fick en ros av Julia från studentblommorna.



Julia var inte alls sugen på bubbel men jag tog ett glas från resterna i kylen innan vi hade filmkväll med godis .



Idag sitter jag fortfarande i träningskläder sen morgonens långpromenad. 
Dax att packa barnens grejer och ladda upp för en ny jobbvecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar