lördag 17 juni 2017

Julias student

Vilken underbar dag Julia fick.
Efter en vecka med party hela nätterna och jobb hela dagarna klev hon upp lika tidigt  som hon kommit hem övriga dagar för att göra sig fin till den stora dagen. 

Jag lockade håret vid 06


Och sen drog hon ner till stan för champagnefrukost.

Superkraft : planering! Det är min dotter det ;-) 


Kramar och grejer runt halsen 


Farmor 


Och mormor 


Och så Mamsen 


Lite bilder innan hon skulle upp på flaket.




Mina tre finaste: syskonen Griph 


Julia och fina Amanda.




Åka flak genom stan . Vilket party! 


Förberedelser på olika sätt hemma i huset.


Trött student kom hem vid 14.30 samtidigt som gästerna.


Vi skålade för Julia.



Och sen åt vi mat och tårta och kaffe innan presentöppning.




Glad och tacksam student lämnade sen huset vid 18.30.
Mamma hjälpte mig städa sen var all energi slut :-) 


Det blev jordgubbar och mjölk till middag för mig och Clara. 


Tack för igår allihop! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar