söndag 19 mars 2017

Vårstädning och vildsvin

I går morse fick jag sällskap på gymmet av fasters lilla skrutt Milon. Han var fascinerad av hur starka alla var haha.
Efter gym, innebandycup och titta på Clara.



Vinst och Clara gjorde mål. Heja heja! 

På kvällen blev jag hembjuden till Sofi och Mathias på Fondue och bubbel.
Tog en långpromenad dit.



En martini när jag kom fram. Det var längesen! 


Den här busungen körde med oss i vanlig ordning. 


Fondue var jättegott med vi luktade gatukök allihop :-) 

Mamma hämtade mig vid 21  och det blev en händelserik resa. Vi körde på ett vildsvin så vi fick stanna vid kyrkogården och kolla skadorna på bilen och när vi kom hem, ringa polisen. 
Den stackars grisen var nog välbehållen för vi körde väldigt sakta men bilen fick sig lite skråmor.

Idag gick jag upp tidigt och åkte och handlade och precis när jag kommit hem kom pappa och Eva och hjälpte mig klippa äppelträdet och vårstäda i trädgården. Så fint det blir !  En hel del blommor i kruka hade dessutom överlevt vintern .


När kroppen ändå var uppvärmd körde jag en långpromenad också.


En kaffe i solen sen ska det röjas lite inne med.


Vilken härlig söndag! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar