lördag 25 februari 2017

Upp och ner

Jag hade en riktigt bra fredag som startade redan 05.45 för att 06.15 att åka till gymmet och köra styrka 20 min och sen ett spinningpass. Bästa starten på dagen, önskar jag fick in det i livspusslet oftare!


Från spinningsadeln till morgonmöte i Linköping.


Och vidare hem för jobb på altan ett tag.


På kvällen kom Ronja och vi hade en riktig tjejkväll jag, Julia, Clara och Ronja med tacopaj, chokladfondant och glass, popcorn godis och film i soffan. 
Fredagsbukett på bordet.


Idag började dagen betydligt sämre. Efter alldeles för få timmar sömn skulle jag släppa ut katten och ytterdörren gick inte öpnna från nåt håll.. tur vi har en altandörr. Blev ingen mer sömn och hela dagen gick sen åt till att få upp dörren och sen för att ens kunna stänga dörr utan hela låssatsen och handtag. 
Givetvis är detta inget jag reder ut och E som brukar hjälpa mig var borta över dagen så jag fick ringa hit bästa fam Geewe. Och självklart kom dom direkt hela gänget och Mathias la hela 4 h på dörr-aset.




Betydligt fattigare men otroligt tacksam kan jag nu åter öppna, stänga och framförallt låsa dörren igen. Pust! 
Att få hänga med fasters fina var såklart en härlig bonus. 


Avslutade em med bullbak 


Nu ska jag lägga mig på soffan och inte röra mig mer än jag måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar