fredag 10 februari 2017

Niklas dag 34 år i himlen

Idag är det Niklas dag och hade han funnits kvar hos oss hade han fyllt 34 år idag.


Som varje år ses vi och äter på något ställe vi tror Niklas hade gillat. Pinchos fanns ju inte när Niklas dog 2011 men jag är övertygad om att han hade gillat upplägget :-) 

Jag åkte från jobbet tidigt idag och var vid Niklas grav och tände ljus innan jag hämtade Milon på fritids så kusinerna kunde leka lite innan vi skulle in till stan och möta upp resten av gänget. 

Jack behövde shoppa lite snabbt och dom här två var överallt.. min taktik är alltid att inte låtsas känna dom ;-) 


Julia och Jack 



Jacken har växt om morfarn innan 15 årsdagen ..


Full bil hem, mamma lämnad och nu myser jag och döttrarna i soffan.

Tack för idag härliga familjen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar