lördag 4 februari 2017

Bubblor och kreativitet

Efter 3 dygn borta och många mils körning kom jag hem helt slut men bestämde mig för att bästa uppladdningen inför min date med Cornelia skulle va en långpromenad in till stan. Jag hann precis i tid.

Min fina Cornelia! Det har gått lång tid sen vi sågs men vi tar alltid vid där vi lämnade varann sist och sen går det undan! 


Vi började med bubbel och sen mat, vin och mer bubbel. Mycket bubbel blev det men det var inte tack vare det vi blev så kreativa. Vi ger varann energi och igår flödade idéer och gemensamma planer som vi genast ska börja isjösätta. Så häftigt! 

Cornelias devis är Lite mer rosa och hör bidrog även jag. Hennes blogg hittar ni Här


Andreas hämtade bra fnittriga brudar på stan inte alltför sent men allt bubbel känns allt i huvet idag. Man är ju inte 25 längre ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar