tisdag 17 januari 2017

Lite jävligt

De allra flesta dagarna löper ju på kanonfint men då och då får man en sån där dag som man bara vill glömma. Min måndag var innehållsrik, intensiv och lite galen.

Hårfärgen som jag alltid använder hos min frisör blev knallröd fast det var rätt förpackning.. vilket gjorde att frisörbesöket blev extremt långt. Allt jävlades hela dagen, mobil glömdes i bilen , extra resor och självklart var det jättemycket på jobbet och när jag äntligen kom hem med nytränad Jack från Åtvidaberg vid 18 och börjar laga mat så smäller det till och spis, kyl, frys, ugn, tvättmaskin och varmvattenpannan lägger av, Stendött. Panik!! Hade nära till gråten då men på bara 5 min kom E och räddade oss efter svettiga minutrar. En huvudsäkring hade gått och när allt började fungera igen var kvällen räddad!
Det är tur att såna där dagar kommer lagom ofta och i morse var det underbart med en helt ny bra dag! :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar