måndag 23 januari 2017

Söndagsbrunch

Söndag med mina två äldsta barn hemma startar ofta rätt sent för deras del så jag åkte och handlade tvättade och lagade sen brunch åt oss alla. Mysig start på dagen!


En åkte till gymmet och en skulle fixa med datorn så jag tog en lång promenad själv. Grått men skönt! 


Älskar att gå i skogen 


Lite kaffe i soffan med dom här två 


Och en tidig kväll i säng. 

Nu är det ny vecka igen och idag kommer minsting hem medans de andra åker i morgon efter att ha varit hos mig i 16 dagar då J är i Vietnam. I morrn kommer han hem och vill ha barnen så då blir det jag och den blonda ungen kvar. 
Mysigt att ha fått ha mer tid med Julia och Jack och att nu få egentid med Clara ett par dagar oxå.



Rolig vecka på jobbet med. I morrn kör jag till Västervik och härliga gänget där. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar