lördag 1 oktober 2016

36 år

När jag var 18 år och Julia var liten tänkte jag ofta på att när hon blev 18 år precis som jag så skulle jag vara 36 år.. Och nu är den dagen här. Så galet fort det gick!

Jag blev överraskad av E och fick instruktion att packa väskan och fredag kväll 17.15 åkte vi. Vart hade jag ingen aning om. Destinationen blev en stad jag aldrig varit i men som jag velat besöka. Varberg och Varbergs kusthotell. En otroligt vacker plats! 



Bubbel och en skön fåtölj när vi kom 


Och efter en natts härlig sömn vaknade vi till fantastisk frukost och en underbar miljö. 



En promenad in till stan. Kolla affärer, vin och lunch




Efter lite vila på rummet serverades en härlig middag. Så gott!
Jag är så nöjd med min födelsedag och min fina sambos överraskning <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar