måndag 19 oktober 2015

Tonåringar

Han har alltid haft en fotboll med sig överallt, redan på 1 årskontrollen visade han tanten på BVC hur hårt han kunde skjuta, han växer snart om sin mamma och vi får numera uppdatera kläd och skogarderoben var tredje månad pga att att han växer så snabbt.
Han är omtänksam och sätter alltid alla andra först, han drömmer om fotbollskarriär och längtar efter att fylla 15 år och att äntligen få en egen moped.
Han älskar förutom fotbollen att umgås med vänner och att spela dator och numera är det inte ofta han vill hänga med sin mamma.

Igår fick jag med honom på en joggingtur runt ån men det blev inte en lång stund tillsammans då ungen älgade iväg med sina långa ben och landade hemma 5 minuter tidigare än mig.
Stunderna i bilen är dom då vi pratar mest. I snart 11 år har vi åkt Linköping- Grebo, Grebo-Linköping varannan vecka. Många och långa stunder i bilen.

Snart är du vuxen min fina Jack.
Tänk att jag redan har två tonåringar. Bara en unge kvar som fortfarande tycker att mamma är bäst i världen  :-) Snart kommer även hon bli tonåring. 
Jaf tror jag börjar blir gammal !








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar