lördag 7 februari 2015

Konferens, skidor och lite jogging

Tillbaka hemma igen efter två dagar i Stockholm. Som alltid när det är konferens är det fullspäckat schema. Jättebra dagar och helt otroligt snyggt ordnat av eventbolaget och hotellet. Drygt 250 pers skulle ta sig upp och ner 34 våningar samt äta samtidigt och dessutom ha gala på kvällen. 
De 6 hissarna gick varma men det funkade jättebra! 

Storslagen utsikt från konferensens andra dag på plan 32. 


Det var en trött mamma som kom hem igår kväll så efter tacos hamnade vi vuxna i soffan medans barnen spelade tv-spel och myste på jacks rum.
Jag somnade på soffan flera gånger innan jag la mig vid 22.30 :-) 

Idag är alla grabbarna och åker skidor i tolvmannabacken i kisa. 
Jag har tagit mig en sväng på stan och shoppat lite , testat en kort joggingtur efter lång vila iom vaden och ikväll väntar fest i hjulsbro. 

Trevlig helg på er från soffan! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar