onsdag 11 februari 2015

Igen??

En högtid i ett sorgarbete tar alltid mer energi än man tror men jag tyckte dagen gick jättebra igår.
Jag kände mig lite hängig men det brukar jag göra vid årsdagarna. 
Efter jobbet gick vi alla till Anna och Erik och pappa, eva och mamma köpte med mat. Pizza, subway, smörgåstårta, sallad. Ja en salig blandning. 
Vi hade en jättemysig kväll med mycket skratt. 


Jag hade lite skällhosta när vi la oss och på natten kom frossa och feber. Urs och fy! 
Jag har fått spendera hela dagen på soffan och känner mig inte bra alls. 
Kunde som tur var sköta jobbet från soffan och via tfn men jag fick ta en paus och sova lite. 
Nu har jag fått i mig 2 pannkakor och fortsätter ligga här med lite feber och ont i kroppen. 
Hoppas på snabbt tillfrisknande! 
En rödhårig kille är mycket nöjd när någon i familjen är sjuk. Det innebär ju sällskap hela dagen :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar