tisdag 24 februari 2015

Att få in träningen

Mycket på jobbet nu men samtidigt massor kul framför oss så det är riktigt roliga men intensiva jobbdagar.
Vad som är skönt och som underlättar att orka är att jag kommit igång med träningen efter Thailand och sjukdom. 
Tre pass på gymmet förra veckan och så tre dagar promenad är helt klart godkänt. 
Den här veckan har jag fått in lunchträning i måndags och ett 30min-pass lunchspinning i morrn än då länge. Helt ok med. Jag vet ju att jag mår som bäst när jag har kontinuerlig träning. 
Under singelåren tränade jag 4-5 pass i veckan. Nu är må-bra-målet 2-3 pass i veckan plus promenader. :-) 


Efter jobb, lunchspinning och mer jobb ska jag äntligen ha date med Cornelia i morrn. Längtar efter henne och efter tapas som blir morgondagens middag. Mums! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar