tisdag 13 januari 2015

Värme, bättre än medicin

Vilken skillnad det är för kropp och själ att vara i värmen. 
Jag var förkyld när vi åkte och att flyga 10 h gjorde det hela ännu värre men efter bara nån dag i värmen mådde luftrören bra igen, astman och hostan var borta och även nästäppan. 
Min hudsjukdom kronisk urtikaria är jag tillfälligt helt symtomfri från sen vi kom hit. Värmen gör att huden mår jättebra och jag har tom minskat ner medicinerna tillfälligt eftersom solen hjälper så mycket.
Underbart! 

Jag gillar verkligen inte kylan och mörkret och inte min kropp heller så vad underbart det är att kunna fylla på med energi här i Thailand. 

Igår hade vi en lugn dag med sol och bad, drinkar , promenad på stranden, middag vid havet och sen lite shopping och pedikyr innan vi tig varsitt glas rött på rummet innan vi la oss. 


Här är klockan 10.30 och vi har ätit lång frukost och vilar nu i solstolarna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar