fredag 2 januari 2015

Lite mer fart

Ja lite mer fart på dagen idag. 
Det blev en bra shoppingdag på stan.
Clara köpte sig rejäla målerigrejer på panduro och jag hitta både en ny ryggsäck till Thailand och så bra skor att gå i nu i vinter här hemma. 



På vägen hem tvättade jag bilen men det där har jag inte riktigt fått snits på. Jag tycker jag är jätte noggrann men ändå missar jag fläckar. Inte min grej riktigt! 
När vi kom hem tog jag tag i klädkammare nr 2 och tog ut allt för första gången sen 2008. Herregud. Det rymde ju grejer för ett halvt hem där inne.. Inte bara mina utan även mitt ex. VHS filmer, barnkläder i mängder , stereo, skrivare och mycket mycket mer. I slänga/ge till myrorna- högen hamnade mer än hälften och altan är nu återigen fylld av skräp men gud va fint det blev invändigt. Skönt! 

Efter röj var det dax för middag hos mamma. Milon kom hit på em och han och Clara stack i väg till mamma lite innan mig så jag fick 45 min egotid innan jag blev bjuden på god mat och dessert hos mamma. 
Vi spelade spel och såg på tv innan jag och Clara gick hem i blåsten. 

Gissa vem som vann? 



Nu har katten varit ute och slagits så hela ekholmen måste hört det.
Lite mys hos matte! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar