fredag 2 januari 2015

År 2014

Dags att summera året 2014 och det är varje år svårt att förstå att hela året redan gått och att ett nytt väntar precis runt hörnet.
De senaste åren har varit händelserika på många sätt. Flera av dom med tunga förluster men de har också innehållit mycket glädje och nya erfarenheter.

Likt tidigare år kommer jag summera 2014 med en hel del bilder.

Året började med en resa till Berlin



I februari var det gala som bla jag höll i

kusinhäng

mer gala i mars

kinatecken blev fjärilar efter otaliga dyra laserbehandlingar

spinning med fina Lisa

och en hel del kaffe i vårsolen


Mamsen och Christers hus sa vi hej då till under våren 


och flytten Av mamma gick till kvinneby nära oss 

årets första utserveringsvin var en kall men mysig historia.

en vårresa till Göteborg

mycket fotboll har det blivit 

födelsedagar för Jack och Clara 


ibland behöver man bara va..

promenad och fika i Tinnerö


valborg med mamsen
möhoppa för Anna 


Köpenhamn med mamma och Julia




löpning
fotboll

kvällspromenad med frugan


konferens i Kolmården

försommaren bjöd på en hel del grill


storan med Sissela

Lägg till bildtext
Tjejmiddagar 

Matchpremiär för Clara

skolavslutningar






Falkenberg


Guddotter Emilias 2 årsdag
Tylösand i juli


Julias 16 årsdag

Bullerby cup
Linnéa och jag redo för bröllop
Vackra bonus Anna och hennes Erik

Bad
Fina Cornelia
En heldag på Visingsö

Milons lillasyster Lilly
Jack inlagd på sjukhuset i september efter att luftstrupen läckte

Kolmården
Min 34 årspresent till mig själv



Middag med systrar
Mina tre på julafton 
Lillys dop
Och ett nytt år ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar