fredag 26 december 2014

Ledigt

Underbart med ledighet! Att kunna sova så länge man vill, ta dagen som den kommer och gå runt i myskläder hela dagen.
Igår tog vi en långpromenad innan vi kollade in elektronikrean.


Clara åkte till morfars och myste och dov över så vi fick barnledig kväll som slutade med middag och lite rödvin framför tv: n och innan 22 hade båda somnat. Framåt 00.15 vaknade jag med stel nacke och flyttade in till sängen där jag otroligt nog lyckades sova till 10. Det är jobbigt med jul :-) . 

Idag blev det en rensa-dag hemma men innan dess tog jag en runda i solen. 


Det blir många vändor till tippen numera. Klädkammaren på övervåningen är nu 11 säckar minus på grejer. Hur lyckas man få in så mycket??? 


Det finns en stor klädkammare kvar att ta tag i och sen uteförrådet. Jag ska bara hitta orken :-P. 

Julia och Jack har nu äntligen landat i Thailand där dom ska spendera 3 veckor. 
Jag och blondie har tänt ljus och ska sätta oss framför sällskapsresan 2 snart. Mys! 

I morrn väntar dop. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar