söndag 30 november 2014

Tjejfest och lussebak

Igår var det dags för årliga tjejdaten med julklappsspelet.
Åsa hade gjort så julfint hemma! 



Glögg, middag, vin och paketfight.




Emma tog hem storvinsten i år :-) 


Tack för en trevlig kväll tjejer! 

Medans jag var på tjejkväll var Clara och Jack hos mamma och Julia var hos en kompis i Åtvid. 
Vid midnatt kom den här bilden ihop med ett gapskratt från Julia . Ungen hade hittat skolkatalogen från 1999. ( då hon gör övrigt var 1 år gammal ) 


Kul att man kan roa ungdomarna :-) 

I helgen har jag röjt hemma mycket. En klädkammare är städad. Det resulterade i 6 svarta sopsäckar till tippen. 
Stjärnor och stakar är nu uppe och i morse tvättades bilen redan vid 8.30, paket inhandlades vid 11 och sen har det städats, tvättats, bakats lussekatter, jag har gått långpromenad till brorsan på kyrkogården och hunnit åka till Grebo med alla barnens grejer. Effektiv helg :-).



Nu har jag en " normal " vecka på jobbet framför mig med bara en dag på resande fot och då blir det Stockholm, därefter väntar ytterligare en hysterisk vecka med bla  utbildningsfinal och julbord gånger tre, men det ska bli riktigt kul. 

Trevlig kväll på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar