måndag 10 november 2014

Biltvätt och tjejdag

Ny vecka och den kickstarta jag med en proppfull fm på jobbet innan jag hämtade minsting vid 12.30 då hon hade studiedag idag och jag och Macke delade på dagen.
Innan jobb hemma tvättade vi bilen på vägen hem. 
Jag hade ju lite otur i biltvätten i höstas vilket blev kostsamt så nu tänkte jag lära mig tvätta för hand och det gick ju bra :-) . Titta så fin!!



Jobb för mig och Pokémon och pyssel för Clara.
Hon är rutinerad hemmajobbare hon !


Skönt med en lugn kväll utan måsten. Jag tog en promenad och sen har tjejerna och jag röjt hemma. 
Julia kom hem efter skolan men Jack är kvar i Grebo och leker med grabbarna. Han börjar verkligen bli tonåring nu, urs va snabbt det går.
Tyckte nyss Clara och Jack fyllde 8 resp 12 år men nu är det inte långt till våren och 9 och 13 årsdagen. Det finns inga småbarn här hemma längre.

På onsdag får jag  besök från ett annat LF bolag och då är Julia barnvakt åt syskonen när jag ska äta middag efter jobbet. Skönt att man kan hjälpas åt när logistiken blir krånglig. 

Nu har onepiecen kommit fram igen. Fult med skönt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar