söndag 5 oktober 2014

Bland gula löv

Igår hade jag sett fram emot sovmorgon men jag var övertrött och kunde varken somna på natten eller sova på morgonen så det blev en långpromenad redan vid 8.15 och sen shopping med mina minsta barn. Höstskor och tröjor och jeans till dom och ett par byxor på MQ till mig. Lyckad shoppingrunda :-).

Det var ju rena värmeböljan ute så det blev grill på kvällen men vi åt inne såklart och en tänd brasa var riktigt mysigt! 


Idag var det äntligen dax att hämta min fina Tiguan i Nässjö. 
På vägen hem stannade vi till vid Tranås och jag var tvungen att fota utsikten över stan. 


Vi åkte över Eksjö hem och vilken vacker höstnatur man bjuds på. Södra Sverige är så vackert den här tiden på året! 

Väl hemma var barnen lyriska över bilen och testade nog varenda knapp.



På kvällen var det dax för avslutning på claras fotboll. Föräldrar- barn match och Jack fick representera oss på plan medans jag heja på. 


Nu är sista väskan inpackad i bilen. Nya vecka väntar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar