tisdag 16 september 2014

Investeringar i sig själv

Det här är inte första gången jag åker iväg på Utbildningar som utvecklar mig själv som chef och mig själv som människa utan jag har privilegiet att ha fått investera i sånt under min karriär.
Jag är övertygad om att det är den investeringen i tid och såklart pengar som gjort att jag är där jag är i dag som ledare men för att kunna göra allt det här under många år med tre barn hemma så krävs det nåt viktigt och det är stöttning hemifrån. 
I mitt fall så har jag kunnat genomföra allt det här enbart pga min mamma som går in och tar hand om barnen och all logistik det medför när jag är borta i perioder. Eftersom mina tre barn är utspridda på tre olika skolor och två barn tränar aktivt så är det ingen lätt uppgift att lösa. Pappa hjälper till med skjuts av Jack och Julia hjälper till att va barnvakt en kväll och så är den här veckas logistik löst men det ligger oerhört mycket jobb bakom och alla gör det för att jag ska få investera i mig själv. Vilken gåva! 
Jag hoppas kunna ge mina barn samma fina gåva att hjälpa dom att kärleksfullt stötta så dom kan nå sina mål. 

Idag har vi arbetat i 12 h och det var ett bra val att gå upp 06 och springa innan allt drog igång. 


Dagen har varit jättebra och nyttig. Vi har kommit väldigt långt som grupp redan och jag är övertygad om att jag efter block 1 åker härifrån med massor nya erfarenheter. 

Här äter vi våra måltider. Vacker miljö!




Innan middagen tog vi en promenad två och två och bara några hundra meter bort hitta vi den här fina platsen. 

Nu blir det sängen. Jobb 8.30-21.00 väntar i morrn. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar