lördag 9 augusti 2014

Lite halt och träligt

Om man vaknar upp och har jätteont i nacken efter cykelrundan på Visingsö är det kanske inte alltid den bästa medicinen är att springa ut till sturefors och sen gå hem för även om motion får igång blodcirkulationen för ibland är ändå vila bäst.
Detta resulterade i att förutom att jag har träningsvärk överallt efter cyklingen och löpningen så kunde jag inte sova i natt pga värken i nacken. Vidrigt!!!
Jag har en väldigt hög smärttröskel men idag har det gjort så ont att jag kallsvettig så fort jag rört mig. 



Efter en cocktail på panodil 1000 mg, Ipren, en kopp kaffe och en 3 km promenad mår jag iaf bättre nu. Hopppas det går över tills i morrn för jag får verkligen panik av att sitta still. 

Som tur är har barnen varit änglar idag. I morse kom Emma och barnen förbi på kaffe och lek och nu har Clara Noah här och Julia har kompis över natten så det blev fullt vid middagsbordet. Mysigt!



Det får bli en riktigt lugn kväll men det kan vara skönt det med. :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar