lördag 16 augusti 2014

Helg

På semestern är de ju helg var och varannan dag men i går var det skönt att få lite fredagskänsla.
Jag som efter drygt en vecka och ett dyrt ostiopatbesök senare börjar bli kvitt värken i nacken tog en kort joggingrunda efter jobbet för att mjukstarta efter tvungen vila. 
Det passa väldigt bra med träningsförbud när jag ändå ställt om kosten och hade ordentliga omställningsbesvär i början av veckan. 
Det har ändå gått jättebra och jag har kört LCHF hela veckan. Jag kommer som tidigare unna mig lite godis lördagskvällar och lite vin då och då men i övrigt blir det fortsatt fokus på bra kost ett tag fram över givetvis ihop med vanliga träningen. 

Igår blev det lite rosé efter jobb och löpning. Mys! 


Idag har det kalasats igen. Min svåger Erik fyllde 31 och det firades med grillat. 

Kameran glömdes bort nästan men fångade minstingen i all hast iaf. :-) 


Och så trötta lillasyster 


Nu ska ungdomar hämtas i stan innan sängen kallar. 
Det var inte längesen man själv var där nere och hängde. :-) .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar