söndag 24 augusti 2014

Fotboll i ur och skur

Alla mina barn har spelat fotboll.
Macke spelade fotboll så jag har spenderat många och långa timmar på sidan av en fotbollsplan. Jack och Claras träningar och matcher gör säsongen väldigt intensiv. Skitkul NÄSTAN alla dar. Inte igår. 
Cup i tallboda 9.30-15. Regn konstant. 
Trots underställ och regnkläder så fryser man ända in i skelettet efter några timmar. 
Tjejerna kämpade på i regnet och var jätteduktiga och efteråt satt ett bad väldigt skönt! :-) 




Efter att ha återfått värmen blev vi bjudna på grillat på uppvärmd altan! Mysigt tyckte Clara som värmde rumpan lite extra! 


Clara och jag körde grönt tema :-) 


Nu har jag tagit mig en rejäl sovmorgon. La huvet på kudden vid 23.30 och somnade direkt. Kroppen var lite trött :-) 
Skönt med söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar