onsdag 6 augusti 2014

Dags för struktur

Nä ni, snart är det dax att ta tag i't igen.
Den här sommaren har inte bara bjudit på sol och bad utan det har blivit en hel del god mat, vin och framförallt glass. Har nog aldrig ätit så mycket glass som den här sommaren. 
Godis är ju som alltid min akilleshäl men jag vet också mycket väl vad den mängd kolhydrater jag ätit gör på vågen. 

Det blir nya tag på måndag för visst är det skönast att börja sitt nya liv på måndagar ? 
Jag har ju några lediga dagar kvar sen kör vi vardag igen lite brunare lite mer utvilad och framförallt peppad på att börja jobba och få lite struktur i vardagen igen. Det gillar ju kontrollfreak :-) 

Semesterlook igår haha. 


När jag ska fokusera på mat och träning köper jag en låda av dom här att ha när det kniper eller magen behöver nåt litet innan träning. 
Den här smaken är min favorit!! Funkar utmärkt att värma dom i micron några sekunder när sötsuget sätter in också.


Jag beställer dom oftast härifrån: 


Klickade hem min låda igår vid 16 och idag kl 12 fanns paketet hos mig. Sjukt snabb leverans och gratis frakt. 

Idag var jag och Clara inne på jobbet och signera lite papper och så passade vi på att äta lunch på stan. Mysigt! 
På vägen hem blev det lite shopping. Nu blir det ingen mer sommarklädesrea utan jobbkläder. Kjol kan man förhoppningsvis ha ett tag till. Man får passa på när benen nu tillslut fått lite färg. 


Nu blir det fotbollsträning för båda mina yngsta och därefter ska jag och Cornelia ta en långrunda och prata i kapp lite! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar