torsdag 12 juni 2014

Skolavslutning

Sol och lite blåst men vilken härlig dag för skolavslutning.
Idag var det claras tur att sluta 1:an och det sjöngs såklart vackert av alla klasserna på blästadsskolan 




Pappan är i Spanien men farmor och farfar ryckte in och tittade på blonda ungen. 


Jag drog på mig färgglada klänningen dagen till ära. Annars brukar ju jag hellre bära grönt men rosa är ju kul med :-) 



Efter avslutningen jobbade jag några timmar innan hämtning av Jack som slutar skolan först i morrn. 

Eftersom jag idag inte kunde ta ledigt hela dagen och äta skolavslutningslunch blev det istället middag på stan där barnen fick bestämma mat. 

Först behövde mamman fixa lite på jobbet och det var mer uppskattat av dom små än mig. 


 Men dom dekorerade mitt rum väldigt fint :-) 


Båda enades om Ming palace så det fick det bli :-) 


Min lyckokaka var inte så rolig ( men bra) 


Men Jack hade bättre tur 


Mysig kväll på stan med mina små . Största dottern är med Johnny ikväll och laddar inför skolavslutningen i morrn då hon slutar 9:an. Hoppas få lite kort på henne :-). 

Nä ni. Bäst och ta en PW ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar