torsdag 5 juni 2014

Från Östergötland ner till Köpenhamn

Den här veckan har det blivit mycket besök på våra kontor runt om i Östergötland. Jättekul att komma ut och prata och träffa alla som man inte ser i vardagen!

Kortvecka igen och tiden försvinner fort. Viktigt att stanna upp mitt i kaoset och reflektera lite. Igår tog jag en sån stund på kyrkogården. En av de vackraste platserna för mig. Då kan man gå runt i tystnaden och vara va en stund. 



Sömn är viktigt men der har slarvats lite. Igår var det filmen Armageddon som gjorde att klockan var 00.30 när de bruna stängdes. Det tjöts såklart på slutet i vanlig ordning :-). 

Idag fick jag och Lisa lunchsällskap i form av min fina blivande 16: åring och 14.00 gick X2000 ner till Köpenhamn.
Tjejhelg med mamsen och Julia väntar.
Vi får väl se om jag lyckas få nåt kort på tonåringen.. 
Selfie på perrongen vägrade hon iaf :-P.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar