torsdag 29 maj 2014

Ledigt

Sovmorgon kan va bland det bästa som finns! Jag körde sen produktiv fm med storhandling och sen påbörja jag operation fixa tomt och altaner.
Lilla altan på framsidan och trädgårdslandet var klart innan 12 sen fick jag lite utmaningar med tålamod och humör när inte allt går som man vill men då ryckte Jack in och hjälpte den arga mamman och arbetet kunde fortsätta med stora altan.

Svalt engagemang för altanfix först.


Men sen kom dom igång lite :-).

Tarzan softar 


Och sen kom mormorn och hjälpte till 


14.30 var båda altanerna klara. Bara balkongen kvar nu! 

Jag fick då en välbehövlig paus och en pratstund med Cornelia och Benjamin. 
Vi bor jättenära nu så det blir enklare att ses framåt. Tidigare har vi mest hängt på storan och pratat i kapp men nu finns det ju även möjlighet till promenader och altanhäng. 



Efter middag fick jag med alla mina tre till affären för varsin glass .




Medans dom gick hem körde jag ett löppass i kvällssolen. 


Bäst att ta gräsmattan med medans man har ångan uppe.

Snart helg på riktigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar