onsdag 21 maj 2014

Genom Sverige

Igår morse 05.55 åkte vi den här gången söderut för att hälsa på kollegorna på skånebolaget i deras lokaler i Helsingborg.
Som van resenär i jobbsammanhang körde jag såklart fleece i bilen och sminkväska, pumps och kavaj och blus brevid så man sista milen kan sminka sig och byta om och innan dess sova. 
Så kul medresenär är jag. Haha.
Tydligen missade jag samma sträcka både på dit och hemvägen då jag just där blev väldigt trött :-). 

8 h i bil och 4 h i möte blir en lång dag men också en väldigt bra dag och det är skönt att komma hem. 

Vi hann inte se mycket av Helsingborg men solen hann iaf visa sig när vi lämnade skåneland.


Idag är kropp och huvud trötta efter en intensiv start på veckan med lite för lite sömn men man kommer nog piggna till av sol och värme som kommit till Linköping. 
Ikväll ska jag få en massa energi om mon fina Cornelia. Det brukar alltid bli succé ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar