lördag 17 maj 2014

Fullspäckad lördag

Vilken härlig lördag!
Jag har hunnit med massor och hunnit träffa många nära och kära med. 

Jag tyckte att jag gick upp tidigt när jag satte kl på 8 för en morgonpromenad men Clara låg i soffan och hade varit uppe sen 06. Knäppunge! 

Solen var varm redan 8.30. Skönt med promenad innan frukost! 


Medans mormorn tog med Clara och Milon ut på lekäventyr tog jag lite vuxentid och tog det lugnt i solen vid Bjärka säby med en kaffe .


Mormorn hade två skitiga barn med sig hem. 


Jag och Clara solade sen vita ben på altan . 


Innan det va kalasdax för mini. Jag har fått börja utvecka flät-skillet då ungen vill ha mer avancerade frisyrer så idag blev det en sne. Nöjd unge! 


Lite såpbubblor 



Mamman kan mä


Medans Clara var på kalas drack jag och Emma kaffe på altan och sen hämtades Jack hem från Grebo och han tog sig an kvällen grillning. 


Givetvis med två medhjälpare 


Hamburgarna blev helt perfekta. Bådar gott för framtiden! 



Sissela kom sen förbi för en kvällspromenad vid 19 


Kvällens sista ansträngning blev att klippa mammas gräs vid 20.30. 
Nu är jag värd ett glas vitt på altan :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar