måndag 28 april 2014

Veckans första

Nu har vi verkligen blivit bortskämda med underbart väder under en lång tid.
Bäst att suga ur det sista i morrn innan det på onsdag ska vända igen. 

Jag har ju glömt visa håret. 
Nya färger och nyklippt. :-) 


Jag har inte heller berättat om pollenchocken och hur kul natten mellan fredag och lördag blev med snyftningar en sådär 20 gånger och väldigt lite sömn trots antihistamin X 6 iom min hudsjukdom , kortison, vanligt nässpray och så det här receptfria men jag summerar ihop det med : Fy fan!! 

Mina lungor låter som en storrökares dessutom men det börjar bli mycket bättre nu. Tur det inte är värre ändå. Jag är ju frisk i övrigt. 

Brorsan fick sig ett söndagsbesök igår efter Göteborg. 


Idag hade jag äntligen efter långt uppehåll lunchdate med Lisa. 
Sallad i domkyrkoparken och sen en kaffe. 



Idag hämtades mina tre finaste hem.
Jacken hjälper mamsen i köket . Brun och fin!!! 


Och jag lagade fisk till mig själv för det är det bara jag som äter. 
Jag gillar torsk men lagar det alldeles för sällan. 


Några minuter i solen på altan 


Sen långpromenad i kvällssolen. Bra måndag. Bra start på veckan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar