söndag 6 april 2014

Vårfix

Nu är det massor vårfix som måste ordnas med hus och tomt så det var bara att sätta igång idag.
8.45 började jag och blondie röja i förrådet. Det behövdes.. 


Vi lastade bilen full och åkte till tippen där Clara hjälpte till exemplariskt.
När vi ändå var igång körde vi biltvätt med. 


Och när vi tvättat bilen invändigt med svamp utanför huset försvann Clara in och jag hittade henne i min säng med ipaden. : Jag orkar inte mer nu mamma sa hon haha. Stackars barn! 

Jag orkade ett tag till och tvättade en av altanerna och tog en timmes promenad men sen var energin slut. 
Clara och jag åkte sen med presenter till Macke som fyllt år och fick fika. 
Stora syskonen Griph ville va i Grebo med pappan/pojkvän i Åtvid så jag och Clara blev själva ikväll. 
Ljus och 2 avsnitt solsidan blev det innan mini gick och la sig. 



Nu laddar jag för ny vecka som inleds med ljusbehandling och läkarbesök för utvärdering av behandlingen. Spännande! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar