lördag 5 april 2014

Röj på Nubbekullen

Nu är flytt nära för mamma,  och huset som Christer byggt på 70:talet och alltid bott i och som mamma bott i sen 14 år tillbaka är sålt till Christers äldsta barnbarn.
Idag skulle hela nedervåningen tömmas på säckar och lite möbler, våra bilar skulle få sommardäck och barnen skulle få leka på nubbekullen för förmodligen sista gången.
Pappa och Eva åkte ut tidigt och tog  hand om skräp och tippen. Jag tog med mig Milon ut vid 10.30 och barnen hann och röja ordentligt.Grannen hjälpte oss med däckbytet.
Mamma hade lagat god mat och dessert och alla var nöjda och trötta när vi åkte därifrån.
Jag som har världens bästa mamma fick med mig en TV till mitt sovrum så den gamla får åka till tippen i morrn. Underbart!

Tack för alla år vackra nubbekullen!!

Milon 



Linslusen Simba


och så Björne.


Fotbollsplanen Jack och Milon alltid spelar på.


Clara på trappen

haha

Kusinerna som är lika som bär


På mammas byrå finns Niklas armband

Smygfoto



Våra killar 


alltid med en fotboll



skitig men med sommarsulorna på :-)

Pappa, mamma och Jacken kämpar på med skräp 

När barnen är på landet. Alltid cyklar slängda över hela tomten 

Lek i dungen
och hur fint blev det inte med ny TV. :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar