onsdag 23 april 2014

Många vänner

Jag började min dag i Mjölby och möte med gänget där. Vacker morgon!


Efter effektiv fm blev det lunchträning med fokus på armar och rygg innan en lång em med möten och lite härligt teknikstrul. Ny dator nu till slut. 

Efter jobb träffade jag en nyvunnen vän, Jenny för kaffe i solen på torget. 
Det som sammanfört oss är nåt så tragiskt som våra bröders bortgångar. Dom var båda födda 1983 och gick bort på liknande sätt. Jag och Jenny är lika gamla och gick gymnasiet ihop också. Världen är bra liten.
Tiden försvinner fort när man har trevligt så vi kom snabbt överens om en ny date snart :-)

Idag har jag även  hunnit prata i telefon med många av mina vänner. Det ger mycket energi. Nåt annat som gör mig glad är när en av dom äldsta vännerna firar att nära ett års cellgiftsbehandling mot aset cancer är över och att han så bjuder in till fest. 
Världens kämpe som alltid är positiv! Självklart kommer jag åka till Örebro för att fira ihop med honom.


Nu: greys i sängen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar