torsdag 17 april 2014

Långledigt

 I dag blev det en tidig morgon och promenad från jobbet till sjukhuset för det 25:e och sista besöket hos tjejerna på ljusbehandlingen. 
Min egen låda lämnades med glädje tillbaka när jag kl 8 var klar. 


Vi hade kortdag idag och slutade 13 så timmarna försvann fort.
Barnen var själva hemma idag och det hade gått jättebra. Min yngsta brutta är väldigt självständig och hon hade styrt och ställt själv hela fm då dom stora sov länge. 

När jag kom hem påskpysslade vi och vi fick även hit mormorn en stund på kaffe,äggmålning och tillslut även till mc Donalds. 


Pappret mamma sitter med är det härliga gula pappret som många jublar över varje år vid midsommar. 
Jag jublade inte i år. Punkt. 


Efter mc Donalds tog jag en långpromenad med Spotify i öronen. Viktig tid! 


Nu blir det mys med barnen.

Glad påsk på er!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar