torsdag 20 mars 2014

Motigt

Alla dar är inte roliga dar. Så är det bara.
Jag har haft några motiga dar men nu kan det bara bli bättre. 
Solstrålarna är såklart barnen och nära och kära. Tur man kan skratta åt eländet till slut. 


Idag har tålamodet testats många gånger, bl.a. ned teknik. Där har jag verkligen inget tålamod. Blir helt galen!! 
Nu är iaf min iPhone på lagning och jag har en ny så länge efter mycket kämpande med iTunes och iCloud. 
Peter fick inviga kameran medans vi fixade PowerPoint tills i morrn :-) 


Lunch med fina Cornelia var en tacksam paus idag. En timme pratades bort snabbt. 


Men när jag kom hem var orken slut och det blev 30 min i sängen och en huvudvärkstablett innan middagsfix.


I morrn är det inte bara fredag utan kalasfredag för minstingen. 
Sömn lär behövas i natt :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar