söndag 16 mars 2014

Lugnt

Lugnt och skönt behövs efter en väldigt körig vecka.

Igår hade jag Clara några timmar då Macke hade match. Det blev gympa i T1 och sen en lugn em med M som kom ner från Stockholm. 
Jag va ju lite sliten efter fredagens galej men främst för att jag vaknade 9 när man hade chans till världens sovmorgon. Fattar inte varför det är så? 

Jag tog mig iaf i kragen och handlade och skjutsade hem Clara medans M var i vidingsjö och sprang. 
Sen fick kocken stå för maten. Underbart gott som vanligt :-) 


Vi åt 3:rätters och det gick tom ner lite bubbel och rödvin men sen somnade tydligen jag i soffan vid 21 haha. Kul tjej! 
Vi vaknade 10 idag så man kan säga att man sovit i kapp lite :-) 

Idag har vi shoppat sista presenter till barnen och efter lunch och kaffe på stan tog vi långpromenad på tinnerö





Och sen 5 km löpning i vidingsjö 

man kan kalla det här en motvillig selfie :-P 

Skönt! 

Nu tar vi söndagshäng va ? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar