torsdag 6 februari 2014

Konferens i dagarna två

Den här gången blev det Aronsborg utanför Stockholm.
Trevlig anläggning för stora sällskap. 
I vårt fall var det Privatmarknadskonferens och vi var närmare 200 personer där. 

Min onsdagsmorgon började med försovning men på 20 min var jag klar.
Sminka mig fick jag göra i bilen :-). Allt rer sig ju till slut och vi kom fram i tid. 




Det har varit två riktigt bra dagar med bra diskussioner och mycket spännande framför oss.
Ser fram emot det här året. Kommer bli kanon!! 

Efter många timmars lyssnande på duktiga talare tog vi ett glas i baren innan middagen. 



Och efter fantastiskt mat blev det lite dans innan sängen :-) 



Vilka härliga dagar!! 
Trött men nöjda kom vi hem lagom till hämtning på fritids. 
Jacken är äntligen frisk nu med så i morrn blir det skola för alla tre. 

Här slappas det ikväll. Efter bad har jag hoppat i mysbrallor och det blir en väldigt lugn kväll i Griphs hus. 

2 kommentarer:

  1. Jag blir alltid lika imponerad när jag ser en tjej köra bil och sminka sig samtidigt :-)
    Det tyder på riktigt bra kontroll.
    Bra där.

    Mvh trogen läsare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha Kul! Nog för att jag är kvinna och kan göra två saker samtidigt men sminka mig när jag kör reder fan inte ens jag ut ;-)

      Radera