onsdag 19 februari 2014

Effektivt och bra

Effektiv dag som började 06.30 med en halvtimme egentid över en kopp kaffe och tidningen innan sjukhuset.

Idag jobbade jag hemma så Clara kunde va ledig och passande nog va kusinen Milon  sugen på lek så hon hade sällskap hela dagen och jag fick mycket gjort. 

Medans jag jobbade passade jag på att frosta av frysen. Skönt när det är gjort!! Hann även med ett lass till återvinningen på lunchen. 



Kusinerna lekte ända tills 17 och innan Milon åkte hem bjöd fastern på soppa och pannkakor. 


Sin pappa upp i dagen. Herregud va lika dom är ibland.


Jack åkte bussen till Grebo till en kompis i em och Julia är hos pojkvännen så det blir tjejkväll här idag. 
Jag går fortfarande runt osminkad och med myströja och boyfriendjeans. Älska slapp-kläder-dagar.
Nu är jobbdatorn stängd och jag ska skita i måsten och lägga mig och kolla på nån dålig komediserie. Skönt!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar