fredag 17 januari 2014

Tur det finns en nr 2

Igår kväll efter en intensiv jobbdag åkte jag upp till Stockholm.
Vädret på vägen upp var vidrigt med flera snöbyar där man nästan var tvungen att stå still periodvis. Halt och kolsvart med. Urs! 
Jag skulle verkligen behöva mörkerkörningsglasögon. Undrar om det finns? 
Med hjälp av laseroperationen ser jag ju perfekt men just köra bil i mörkret är inte kul. 

Jag möttes iaf upp av Wallberg då M var ute med jobbet. 
Mat och 2 glas vin var perfekt avslut på en lång torsdag. Skönt att vi är tre i vårt förhållande så man kan variera sig ;-) 



Jag har kört 100 % strikt LCHF nu en tid och det funkar jättebra.
Jag som är en riktig sockergris uppskattar verkligen att man är stabil i blodsockret även under långa uppehåll från mat. 

Nu ska jag fortsätta jobba undan efter några min kaffepaus. 

Trevlig helg på er!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar