måndag 9 december 2013

Snö och det där jävla telenor

Dom här resorna i snö är inget man saknat ni...
Det tar tid till och från Grebo men det är bara och andas och köra lugnt och tränga sig fram mellan alla traktorer.

Skönt att komma hem till ett städar hus då mamsen varit här sen i fredags och sovit över. :-) 

Idag fick jag umgås med alla mina tre <3. 


Direkt när vi kom hem innan middagen passade jag på med en kort runda snö-löpning 2.5 km och sen 20 min styrka. Skönt!! 


Nu har jag haft såhär kul


Försöker säga upp mitt icke fungerande trådlösa nätverk hos Telenor men dom verkar ha stora problem att svara i telefon. Så jävla dåligt!!!!!! 
3:e gången jag försöker. Där blir jag iaf aldrig kund igen när jag väl lyckas säga upp det... Gahhhhh. 

Mot tisdag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar