lördag 28 december 2013

God fortsättning

Hemma i Linköping igen och vi började med lunch hos pappa och Eva i Grebo igår.
Anna, Erik och barnen var där och mamma med Milon så det blev mer julklappar och god mat.




Jag lämnade sen Clara till Macke för en kväll där medans jag mötte upp Sissela för en kväll på stan :-) 




Mycket trevligt!!! 

Idag började jag och M med en rejäl sovmorgon till 11.20. Det var inte igår.. 



Clara kom sen och vi tog en tripp ner till stan och mellandagsrean. 
Jag hittade ny vinterjacka modell funkar vid plusgrader med.
M hitta skjorta och träningskläder och Clara shoppade egna kläder sen avslutade vi med kaffe på espresso house. 







När vi kom hem blev det löpning för oss båda innan middagen 


Måste ju visa mitt fina halsband jag fick i julklapp med 



Trevlig helg på er!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar