torsdag 7 november 2013

Tapas och en fantastiskt skadereglering

Onsdagen började här vid 06.30 :

Och efter jobb avslutade jag dagen på Aioli med mat ihop med några av fd kollegorna :-) 





Kl 21 var jag hemma igen. Precis lagom efter en lång dag.

Idag blev det jobb tidigt i morse och vid 16 var det dax att hämta bilen på Toyota. 

Hel och fin igen! 


Länsförsäkringars skadereglering är helt fantastisk. Snabbt, smidigt och framförallt, billigt när olyckan är framme. 74 kr kostade skadan mig. Helt otroligt vad bra det är med en ordentlig försäkring. 
Redan innan jag började på LF hade jag koll på mitt eget skydd. 
Många bryr sig inte förens skadan är skedd och då är det ju försent.
Ta er tid att se över allt. Det tjänar man på :-) 

Här är väskan nu packad. I morrn efter jobbet åker jag till M och grabbarna i sth. 

Mot helgen !!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar