torsdag 14 november 2013

Lite kaffe

Mer rusk ute och jag och Lisa gjorde det bästa för att liva upp den lilla stunden man vistas ute, lunchen , med kaffe.
Vi är stammisar på Espressohouse så numera behöver vi inte ens säga vad vi vill ha utan vi möts av: 
Det vanliga va? :-)


Jobbdagen försvann fort och nu är grebotrippen mörk och riktigt tråkig.
Jag längtar tills det vänder och blir ljusare igen. Inte långt kvar!! 

Jack och Clara fick spontant lust att rensa ut hela claras rum och slänga skit och kasta ut hennes kök och dockgrejer. 
På en timme var dom Clara och jag hade middagen klar samtidigt. Smidigt! 
2 svarta säckar fulla med skräp och en hel del nytt som får säljas el skänkas bort. 
Jag har lite idéer för Clara och Jacks rum som vi nu får ta tag i.
Tänk vad stora dom är nu mina tre.
Julia får man inte ens se mycket när pojkvän och kompisar tar mycket tid.  

Motionen har varit katastrofal den här veckan. Idag blev det iaf 50 min promenad och i morrn ska jag köra spinning. Skärpning!!!!!  Barnveckan försvårar träning men det går allt att hitta sätt!!!! 


Finns det nåt snyggare än onepiece? :-P 




Full fart mot fredag!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar