tisdag 5 november 2013

Höstfint

Min vecka började med att lämna bilen på verkstad och jag fick sen som 33 åring lära mig köra automat. Det va enkelt. Tog 2 min. Varför har jag inte gjort det förut?

Min kompis för ett par dagar är en Prius version större. 7 sittplatser men ändå smidig. Jag gillarn faktisk.



Måndagskvällen spenderades i Grebo med utvecklingssamtal med Jack. Han fick mycket beröm min fina kille <3 p="">
Idag kicktstarta jag dagen med morgonspinning. Härlig start som gör att man är pigg hela dagen.
Mötte Ingela på gymmet med. Kul !!!! Vi lyckas alltid gå om varann annars. Man hinner ju prata i kapp lite i omklädningsrummet iaf :-)

Efter jobb hann jag med 20 min i en fåtölj på Espressohouse innan det va dax för några timmar hos Matilda på Salong Skapa.




Bästa stunden


Idag blev det klipp och så 3  "fadade"färger med mörkt upptill och så ljusare och ljusare. Lätt att underhålla och fint med mörkt nu när hösten är här ordentligt.

Ikväll har jag fått sällskap av min fina tonåring som ska på ett läkarbesök i stan i morrn fm. Mys!


1 kommentar:

  1. Ja, det var så kul att ses :D Hoppas det blir fler gånger! Kram

    SvaraRadera