torsdag 28 november 2013

Glögg och lussebak

Veckan har gått snabbt. Det händer mycket kul på jobbet och det ger positiv energi.
Kollegorna är fantastiska och stöttar bra med.

Igår blev det en lång dag på jobbet och em spenderades med övriga ledare på jobbet med fokus på framtid. 
Efteråt blev det glöggprovning och middag.
Jag körde bil och smuttade bara men ska absolut testa nya favoriter i helgen. 


Till glöggen fick man jul-tapas. 
Väldigt gott ( Dennys tallrik, min var betydligt tråkigare iom laktosen ) 


Hemma väntade barnen och bästa mamsen. 
Dom hade haft en jättemysig kväll och vi hann och ses lite när jag kom hem vid 21.

Idag tog mamma med Milon och åkte på Claras  drop-in-fika på fritids efter att hon städat och julpyntat mitt hus.
Min superkvinna!!!! 
Vi bytte sen så jag tog alla barn så mamma fick åka hem och vila.
Milon, Clara och jag körde lussebak :-) 




Finns det nåt bättre än julmust och nybakade lussekatter? 
Jag var tvungen att smaka en jag med. 

Nu har det packats igen. Många väskor. I morrn åker vi åt varsitt håll allihop i några dar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar